piątek, 27 listopada 2015

Spotkanie z Mikołajem

5 grudnia 2015 r. do Ośrodka Kultury w Czarnej zawita gość specjalny.
O godzinie 14.00 zapraszamy na

Spotkanie z Mikołajem

W programie:

  • Występ Zespołu Tanecznego FLEKS
  • Kiermasz na rzecz Zespołu FLEKS
  • Gry zabawy i tańce
  • Malowanie twarzy, banki mydlane
  • Spotkanie z Mikołajem


Wpisowe - 5 - proszę wpłacać do pani Marii Tabaka (Prezes POAK) lub do pani Zofii Cyrnek (Prezes Stowarzyszenia SZABA).


Na życzenie rodziców Mikołaj będzie rozdawał prezenty ich pociechom.

2 komentarze:

  1. Kiedy byłem małym chłopcem marzyłem żeby Mikołaj przyniósł mi... łyżwy... I wyobrażcie sobie drogie dzieci, że zdarzyło się tak że Mikołaj moich próśb wysłuchał i raz mi te łyżwy przyniósł... A dziś, kiedy już nie jestem małym chłopcem, nie bardzo wiem o czym marzą teraz dzieci i co chciałyby żeby im Mikołaj przyniósł...Zwłaszcza gdy komputer już w domu jest... Ale gdyby zdarzyło się tak, że komuś znów przyniósłby te łyżwy, to pamiętajcie... Ślizgać się na nich wolno wszędzie, tylko nie na Wisłoku...Gdyby zamarzł, oczywiście...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołajkowa tradycja na pewno nie zaginie, bo nie pozwolą na to choćby sklepy... A co z " drobami " ?... A może dałoby się namówić czarnieńską młodzież do reaktywowania tej, jakże czarnieńskiej formy kolędowania ?...I gdyby ktoś chciał się tym zająć, to przypomnę... W Czarnej " droby " chodziły wyłącznie w Nowy Rok... A po Nowym Roku chodzili już tylko " normalni " kolędnicy... Z gwiazdą... Z kozą...A nawet ze słoniem...

    OdpowiedzUsuń