piątek, 1 czerwca 2012

DZIECIOM w DNIU DZIECKA


Ze wszystkich kwiatów świata
chciałabym zerwać... SŁOŃCE
i dać je potem Wam - DZIECI
złociste i gorące.
 

Wszystkim Dzieciom małym i dużym 
życzę odwagi wschodzącego SŁOŃCA

Niech Wasze pragnienie miłości, zachłanność poznawania i dążenie do doskonałości mają zawsze żar SŁOŃCA.

Życzę Wam marzeń - pięknych, odważnych, a nawet zwariowanych... - to Wasze najwspanialsze pojazdy w przyszłość. 

Życzę Wam miłości 
i szacunku dorosłych 
oraz misia przytulaczka, zabawek 
i słodyczy.

 
Mam Prawo…
Jolanta Wybieralska
 
Chociaż jestem jeszcze mały
I nie muszę znać wszystkiego.
Lecz wiem dobrze, bo mam prawo,
Pytać się od dziś każdego.


Nie wyśmiewaj, gdy nie umiem,
Szanuj każdy postęp mały.
Ja przez lata tej nauki,
Także będę doskonały.
 

Ucz mnie kochać i przytulać,
Bo mam prawo do miłości.
Jeśli mnie nauczysz dobrze,
Nie zobaczysz u mnie złości.


 Porozmawiaj zawsze ze mną,
Tylko nie krzycz, ja cię proszę.
Bo mam prawo do rozmowy,
I pamiętam o honorze.


Nie obrażaj mnie i nie bij,
Nikt takiego prawa nie ma.
Ani mama, ani tata,
Ani nawet pani Henia.


A na koniec bym zapomniał,
Byś mnie kochał należycie.
Bo to ty rodzicu drogi,
Dałeś mi na ziemi życie.

 
 

1 komentarz:

  1. Jest takie powiedzenie, że warto mieć dzieci po to, aby potem mieć wnuki... Bo dopiero wnuki, można rozpieszczać bez żadnych ograniczeń, nie ponosząc za to żadnej odpowiedzialności... A poza tym, wszyscy ludzie, to duże dzieci... Na pewno kiedyś dorosną... Niech tylko słońce zaświeci...I kwiaty zakwitną wiosną...Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń