niedziela, 23 czerwca 2013

Dla Ojca, Taty, Tatusia


Kochany Tato - zacznę zwyczajnie,
że z Tobą w domu zawsze jest fajnie:
i w deszcz i w słotę, w smutku, w radości,                         wspierasz i uczysz życia w miłości.                                                            Dzisiaj za wszystko chcę Ci dziękować,                                                    skromny bukiecik kwiatów darować.

 

”DZIEŃ TATY”
R. Przymus

Już od początku świata –
przy Mamie musi być Tata!

On także patrzy wśród kwiatów
na radość swoich dzieciaków.

Naprawi rower i wszystko…
serce bije mu blisko.

Dzisiaj dla niego mamy
kwiaty od nas i … Mamy!




 




„Mój tata”

Mój tata siedzi obok i patrzy na mnie z uśmiechem.
A ja go kocham szczerze z każdym moim oddechem.
Mój tata tuli mnie czule i bajkę opowiada
A na drugim kolanie mój brat z wrażenia siada.
Tata snuje opowieść o krajach dalekich,
o morzach, oceanach i rzekach szerokich.
Tata mówi o piratach, statkach i okrętach,
a nasza buzia jest cała uśmiechnięta.
Bo tata to czarodziej, co bajki opowiada
i tak nas zaciekawia, że mama także siada.
I każdy z nas słucha tych wspaniałych opowieści,
ja wciąż się zastanawiam, gdzie tata je mieści?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz