niedziela, 13 listopada 2011

Usuwanie wyrobów zawierających azbest

Wójt Gminy Czarna informuje, że w dniach od 14-18 listopada 2011r. przyjmowane będą deklaracje na usuwanie wyrobów zawierających azbest (zarówno demontaż dachów pokrytych wyrobami azbestowymi, jak i odbiór zdemontowanych uprzednio odpadów azbestowych) z terenu Gminy Czarna.

Dotacją objęte są w całości koszty związane z:
  • demontażem pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest,
  • przygotowaniem do transportu,
  • transportem oraz unieszkodliwieniem na składowisku odpadów.

Formularze deklaracji można pobrać w Urzędzie Gminy Czarna w sekretariacie pok. nr 10 lub w Referacie Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji oraz ze strony internetowej www.gminaczarna.pl.

Wypełnione deklaracje należy składać w dniach od 14 do 18 listopada 2011r. w godz. od 7.30 do 15.30, pn - pt w Urzędzie Gminy Czarna w sekretariacie pok.10. Wszelkie informacje związane z naborem deklaracji można uzyskać także pod nr tel. 17 226 26 06.

Deklaracje rozpatrywane będą według następujących zasad:
1. w pierwszej kolejności rozpatrywane będą deklaracje osób które do dnia 31.10.2011 roku złożyły informacje o posiadanym azbeście
2. następnie deklaracje dot. transportu i utylizacji materiałów zawierających azbest złożonych na posesjach,
3. po załatwieniu deklaracje z pkt.1 i 2 będą rozpatrywane deklaracje dot. demontażu, transportu i utylizacji materiałów zawierających azbest.

Uwaga - Przyjmowane będą jedynie deklaracje kompletne z dokładną informacją o ilości posiadanych wyrobów azbestowych (dokładna powierzchnia w m2).
 
Edward Dobrzański
 Wójt Gminy Czarna

DEKLARACJA plik do [pobrania].

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz